در دیدار معاون سازمان میراث فرهنگی با استاندار قم:

مدیر کل جدید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم معرفی شد

قم (پانا)- مدیر کل جدید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم در دیدار معاون سازمان میراث فرهنگی با استاندار قم معرفی شد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل جدید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم معرفی شد

سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار احمد دانیالی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم طی سخنانی با اشاره به حضور سالیانه 20 میلیون گردشگر داخلی در قم اظهار داشت: توسعه ی زیرساخت های اقامتی می تواند به افزایش اقامت زائرین و مسافرین در قم منجر شود.
وی افزود: سهم اقتصاد استان قم از گردشگری و خدمات بیش از 50 درصد است و همین مسئله موجب توجه به گردشگری مذهبی به عنوان یکی از اولویت های مهم اقتصادی در استان قم شده است.
صادقی ادامه داد: به جهت ایجاد اشتغال نیز با سرمایه گذاری اندک در بخش گردشگری می توان افراد بیشتری را جذب بازار کار نمود.
استاندار قم همچنین بحث فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه برای رفع مشکلات فرودژاه برای جذب سرمایه گذار بوده ایم افزود: بهره برداری از این پروژه ی مهم می تواند به توسعه گردشگری مذهبی در قم منتهی شود.
صادقی در پایان ضمن قدردانی از خدمات عیسی رضایی مدیر کل پیشین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، برای آقای یزدانی مدیر کل جدید این اداره کل آرزوی توفیق نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار