در حاشیه اجرای طرح پاکداشت طبیعت؛

بازدید استاندار البرز از مرکز اشتغالزایی روستایی، پایگاه محیط بانان و مرکز ساخت پد هلی کوپتر در جاده چالوس

کرج (پانا) - استاندار البرز قبل از اجرای طرح پاکداشت طبیعت در محور کرج-چالوس؛ به طور سرزده از پایگاه محیط بانی محیط زیست در جاده چالوس، محل ساخت پد هلی کوپتر در محور کرج_چالوس و مرکز اشتغالزایی تولید محصولات لبنی بخش آسارا بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار البرز از مرکز اشتغالزایی روستایی، پایگاه محیط بانان و  مرکز ساخت پد هلی کوپتر در جاده چالوس

محمدعلی نجفی قبل از اجرای طرح پاکداشت طبیعت؛ به طور سرزده در پایگاه محیط بانی محیط زیست در جاده چالوس حاضر شد و از زحمات و تلاش های محیط بانان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بی شک محیط بانان جایگاه معنوی بالایی را در جامعه به خود اختصاص داده اند، افزود: قدردانی از زحمات فعالین این حوزه الزامی است چرا که این افراد با کمترین امکانات و تجهیزاتی در جهت حفظ محیط زیست تلاش می کنند‌

گفتنی است در ادامه این برنامه، نجفی ضمن بازدید از محل ساخت پد هلی کوپتر در محور کرج_چالوس، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت و گفت: این پد در زمان اوج ترافیک و بحران بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استاندار البرز در ادامه از یک واحد اشتغالزایی تولید محصولات لبنی در بخش آسارا بازدید و در جریان بازار فروش تولیدات روستایی در این منطقه قرار گرفت.

نجفی اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری دو مولفه مهم و اساسی راه اندازی این واحد تولیدی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه این مجموعه تولیدی محصولات لبنی به صورت مستقیم بستر اشتغال ۵۰ نفر را فراهم کرده است، افزود: این مجموعه به شدت مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ این مرکز با تولید محصولات روستایی زمینه اشتغالزایی را برای 50 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر نیز بصورت غیرمستقیم فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار