پیام تسلیت سید حسن خمینی و لاریجانی برای درگذشت حجت الاسلام حسینی موسوی

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی و یادگار گرانقدر امام راحل در پیام‌هایی جداگانه درگذشت استاد اخلاق حجت الاسلام حسینی را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۸۳۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت  سید حسن خمینی  و لاریجانی  برای درگذشت حجت الاسلام حسینی موسوی

علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام حسینی موسوی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای او علو درجات را درخواست کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی ارجمند حجت‌الاسلام حاج سید علی اکبر حسینی موسوی موجب تأسف شد.

این عالم پرهیزگار و پرتلاش سال‌ها به عنوان استاد اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی برای خانواده‌ها فعالیت کرد و در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده مردم خدمات فراوانی به نظام و کشور عرضه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ارادتمندان و دوستداران ایشان و خاندان محترم، برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

سید حسن خمینی ، یادگار امام راحل، نیز در پیامی جداگانه خطاب به فرزند مرحوم حجت الاسلام حسینی، درگذشت پدرگرانقدرش را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام سید امیر حسین حسینی دامت تأییداته

درگذشت پدر بزرگوارتان، معلم اخلاق جناب حجت الاسلام والمسلمین اقای حاج سید علی اکبر حسینی (طاب ثراه) موجب تاثر دوستداران ایشان شد.

آن مرحوم در طول سال های متمادی هم در رسانه های گروهی و هم در میان مردم به ترویج دینداری و اخلاق مداری مبادرت می ورزید و در این مسیر یادگاران خوبی از خویش باقی گذاشت.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این عالم وارسته به جنابعالی و دیگر فرزندان گرامی ایشان و همه ی وابستگان، به خصوص برادرم جناب حجت الاسلام شاهمرادی از خداوند متعال حشر با اولیا را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

سیدحسن خمینی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار