بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری ایجاد شد

تهران (پانا) - دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری ایجاد شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی با اشاره به ایجاد بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری در کشور گفت: یکی از اقدامات مثبت ستاد در حوزه سرمایه انسانی، آموزش و ترویج، ایجاد بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری است.

وی افزود: استخدام و به کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی زیست‌فناوری و جذب آنها نیازمند برنامه‌ریزی مدون بر پایه یک بانک اطلاعاتی از کلیه فارغ‌التحصیلان است به همین دلیل بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان زیست‌فناوری ایجاد شد.

به گفته قانعی، با تدوین و تهیه این بانک اطلاعاتی، تعداد، مشخصات و رشته‌های تحصیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مرتبط با حوزه زیست‌فناوری به صورت منسجم در دسترس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 15 هزار فارغ‌التحصیل در حوزه زیست‌فناوری در کشور وجود دارد که نیاز به زمینه‌سازی برای اشتغال دارند. ایجاد این بانک اطلاعاتی کمک می‌کند تا در صورت نیاز، از تخصص‌های موجود به درستی بهره بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار