تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و معارف اسلامی آموزش و پرورش شاهین شهر

اصفهان (پانا) - طی مراسمی از ۱۴۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآن، نماز و عترت شاهین شهر در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۳۱۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و معارف اسلامی  آموزش و پرورش شاهین شهر

با حضور مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش ، ائمه جمعه شهرهای شاهین شهر و گز ،مدیر حوزه علمیه شاهین شهر ، بخشدار بخش مرکزی شهرستان و جمعی از مدیران و اولیای دانش آموزان از ۱۴۰دانش آموز رتبه اول مسابقات قرآن، نماز و عترت با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه، تقدیر بعمل آمد.

دراین مراسم همچنین از ۵۰نفر از برگزیدگان فرهنگی و دانش آموز، مسابقات مصباح الهدی و نگین آفرینش و شمیم با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر شد.

اسماعیل زاده، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، در سخنانی ضمن ارائه آماری از تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآن، عترت و نماز، به اهمیت توجه به برنامه های قرآنی در آموزش و پرورش پرداخته و تنوع و تعدد برنامه های آموزش و پرورش در آموزش قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) را نشان دهنده اهتمام این مدیریت در انجام این مهم دانست.

وی با ذکر این نکته که برگزیدگان این محفل از بین ۱۵۰۰۰ نفر دانش آموز شرکت کننده در مسابقات در مرحله آموزشگاهی هستند مهمترین مرحله این مسابقات را مرحله آموزشگاهی دانسته و ضرورت حمایت و پشتیبانی دستگاهها،مسئولین و خیرین بزرگوار از برنامه های مذهبی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد.

دیگر سخنران این مراسم حاج آقا ملکیان امام جمعه شاهین شهر بود که از اهتمام و تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش در گسترش و آموزش فرهنگ قرآنی و دینی تشکر کرد و بر ضرورت و نقش آموزش مباحث دینی و اعتقادی در سنین کودکی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار