در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: کی‌روش بهترین تصمیم را برای دیدار با اسپانیا گرفت؛ با همین شیوه می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم

(پانا) - سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است تیم ملی اگر با سیستم دیدار مقابل اسپانیا به مصاف پرتغال برود، شکست قهرمان اروپا دور از دسترس نخواهد بود.

کد مطلب: ۸۳۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: کی‌روش بهترین تصمیم را برای دیدار با اسپانیا گرفت؛ با همین شیوه می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: خدا را شکر ما بازی خیلی خوبی مقابل بهترین جهان داشتیم و به نظرم نتیجه‌ای هم که کسب شد بهترین و عادلانه‌ترین نتیجه ممکن بود. ما نباید یادمان برود که تک‌تک بازیکنان اسپانیا ستاره هستند و این تیم قهرمان جهان و از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2018 است. با در نظر گرفتن این موراد تیم ما فوق‌العاده کار کرد و امیدوارم در بازی با پرتغال هم ما با جنگندگی و مبارزه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره دیدار دوشنبه‌شب تیم ملی مقابل پرتغال گفت: مسلماً دوشنبه در دیدار آخر مرحله گروهی بازی سختی مقابل پرتغال داریم. رونالدو یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان دنیاست و نباید آن را دست کم بگیریم، اما من باتوجه به بازی جسورانه‌ای که از بچه‌ها مقابل اسپانیا دیدم در برابر پرتغال هم همین خواهند بود و رونالدو را مهار خواهند کرد.

وی افزود: به نظرم اگر با یک بازی خوب و روان و تفکر خوب جلو برویم مقابل پرتغال می‌توانیم به سه امتیاز برسیم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، الآن تیم‌های بزرگی مانند آرژانتین در آستانه حذف هستند اتفاقی که هیچ کس فکر نمی‌کرد بیفتد.

درخشان در ادامه به شیوه بازی ایران مقابل اسپانیا اشاره کرد و گفت: به نظرم مقابل اسپانیا منطقی‌ترین شیوه را داشتیم. اسپانیا تیمی نبود که بتوان با آنها باز بازی کرد و اگر ما دفاعی مقابل آنها بازی نمی‌کردیم خیلی راحت به چند گل می‌رسیدند. بنابراین کی‌روش تصمیم گرفته بود بازیکنان دفاعی کار کنند و به نظرم بهترین شیوه هم انتخاب کرد. برای ما گل نخوردن و تهاجمی بازی نکردن مهم بود؛ اگر تهاجمی بازی نمی‌کردیم و از دروازه مراقبت نکنیم چند گل می‌خوردیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان به درخشش بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران در جام جهانی اشاره کرد و گفت: قبل از شروع جام جهانی کی‌روش به شدت عملکرد بازیکنان لیگ را نقد می‌کرد در حالی که در این دو مسابقه دیدیم امید ابراهیمی و وحید امیری بهترین بازیکن‌های ما بودند و از بسیاری لژیونرها بهتر بازی کردند و نشان دادند آماده‌تر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار