وزیر کشور درشهرستان بجنورد:

اقتصاد مقاومتی با حمایت دولت از مردم عملی می شود

بجنورد (پانا)-وزیر کشور با انتقاد از برخی کارهای انجام‌شده به نام اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ۷۰ درصد اقدامات انجام‌شده به نام اقتصاد مقاومتی مربوط به اجرای پروژه‌ها یا کارهای جاری هر استان به نام اقتصاد مقاومتی است.

کد مطلب: ۸۳۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد مقاومتی با حمایت دولت  از مردم عملی  می شود

عبدالرضا رحمانی فضلی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت این موضوع در واقعیت فعلی کشور اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این طرح استقرار عدالت در کشور و ایستادگی در برابر تکانه‌های اقتصادی کشور و توسعه استقلال و پیشرفت است.

وزیر کشور گفت:با توجه به درایتی که مقام معظم رهبری در موضوعات کلان دارند، اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند.

وی بر خلف وعده و بدعهدی آمریکا در نقض یک‌طرفه برجام تأکید کرد و افزود:بد عهدی و خلف وعده جزء خصوصیت های آنهاست. آمریکا در آخرین اقدام خود نیز با خروج از شورای حقوق بشر اقدامی مضحک را انجام داد و دولت آمریکا که تاکنون به ایران اتهامات نقض حقوق بشر می‌زد خود از این شورا خارج می‌شود و کسی نیز در برابر آن ایستادگی نمی‌کند.بدین نحو که قدرتمندان خودشان قانون می نویسند،خودشان اجرا، و یا از آن خارج میشوند.

رحمانی فضلی تحریم‌های اقتصادی را ابزاری برای تحمیل و فشار از ابتدای انقلاب تاکنون بر نظام اسلامی دانست و افزود: با عبرت از گذشته و باهمت مردم تلاش خواهیم کرد، اقتصاد کشور را شکوفا و تقویت نماییم.

وزیر کشور مسیر اقدامات انجام‌شده در حوزه نظامی و دفاعی را راهی مناسب برای استقلال دانست و اظهار کرد: متأسفانه در حوزه اقتصادی به‌صورت مداوم در حال تهدید هستیم و آمارها همواره نشان می‌دهد که ۷۰ درصد نارضایتی‌ها از حوزه اقتصادی، معیشتی و بیکاری بوده که رفع این موضوع حق مردم و تکلیف قانونی و شرعی برای خدمتگزاران است.

وی گفت:موضوع تامین معیشت و کار حق مردم است. و این یک تکلیف قانونی و حتی شرعی است. و در اقتصاد مقاومتی محور مردم هستند، و باید تلاش کنیم آنها را در اقتصاد مشارکت دهیم و در واقع آنها را به میدان بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار