رسانه‌های آذربایجان مدعی شدند: درگیری مسلحانه در مرز ایران و آذربایجان

تهران (پانا) - برخی منابع مدعی درگیری مسلحانه در مرز کشورمان با جمهوری آذربایجان شده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌های آذربایجان مدعی شدند: درگیری مسلحانه در مرز ایران و آذربایجان

به گزارش بی بی سی، رسانه های خبری جمهوری آذربایجان اطلاعیه واحد مرزبانی این کشور را منتشر کرده‌اند که در آن خبر از درگیری مسلحانه در مرز این کشور با جمهوری اسلامی ایران به میان آمده است.

در این اطلاعیه آمده: «یک واحد گشتی مرزبانی هنگام انجام ماموریت در نزدیکی نقطه مرزی گوی تپه با ایران، با یک گروه افراد مسلح مواجه شد که در صدد تجاوز مرزی بودند.»

بنابر اعلام رسانه‌های آذربایجان این حادثه در ساعات اولیه بامداد روز گذشته روی داده است.

براساس این بیانیه، افراد مسلح بدون توجه به هشدار مرزبانان برای بازگشت از مرز، به سوی آنان تیراندازی کردند و سپس از محل گریختند.

این گزارش می‌افزاید که در این حادثه، فرمانده گروه گشتی در اثر اصابت تعدادی گلوله زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

روز جمعه، تعدادی از افسران ارتش واحد مرزبانی همراه با مقامات شهرستان جلیل آباد در بیمارستان با فرد زخمی دیدار کردند.

جلیل آباد در جنوب شرقی جمهوری آذربایجان واقع شده و با ایران هم مرز است.

در بیانیه مرزبانی جمهوری آذربایجان در مورد انگیزه احتمالی این افراد جزئیاتی مطرح نشده است و مشخص نیست که آیا در این زمینه با مقامات دولتی ایران تماسی صورت گرفته است یا نه.

رسانه‌های آذربایجان گفته‌اند که در پی وقوع این حادثه، دادستانی نظامی پرونده‌ای را به منظور پیگرد قانونی در این زمینه تشکیل داد.

مقام‌های رسمی در داخل کشورمان تا لحظه تنظیم این خبر هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و این خبر را تکذیب یا تایید نکرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار