آیت‌الله موحدی کرمانی: همه با رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را نابود کنند

آقای ترامپ هرچه می‌خواهی تحریم کن، اما نتیجه رسوایی خودت است

تهران (پانا) - خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن حساس خواندن وضع امروز کشورمان گفت که همه با رهبری ایالات متحده آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

کد مطلب: ۸۳۱۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله موحدی کرمانی: همه با رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را نابود کنند

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: «موقعیت امروز انقلاب موقعیت حساسی است و این حساسیت را باید ما به خوبی درک کنیم و به دنبال درک حساسیت می‌بینیم که چه وظایفی داریم و نوعا هم وظایف سنگینی است.»

او ادامه داد: «موقعیت امروز ما یعنی موقعیت مردم ایران انقلاب اسلامی با دشمن، موقعیت احزاب در زمان رسول خداست. در یک مقطعی تمام دشمنان اسلام تصمیم گرفتند و گفتند باید یک دفعه حمله کنیم و ریشه اسلام را بخشکانیم و این تصمیم را گرفتند. مشرکین و اهل کفار و اهل کتاب را با خود همراه کردند و اهل کتاب نیز پیمان خود را با پیامبر شکستند و همه یکدست شدند.»

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: «امتحان سخت متوجه مسلمین شد و گرفتاری که اینها احساس می‌کردند گرفتاری بزرگی است. آنچنان متزلزل شدند و آنچنان گرفتار زلزله فکری شدند که حتی بیماردلان و آنهایی که ایمان در دل آنها نفوذ نکرده بود، گفتند خدا و پیامبر ما را گول زدند. نعوذبالله که انسان با یک امتحان سختی مواجه شود و در این امتحان روفوزه شود.»

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: «جهان اسلام که علمدارش ایران انقلابی است با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده است. همه دست به دست هم دادند با رهبری آمریکا تا این انقلاب را نابود کنند.»

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: «آنها با ما دشمنی می کنند، ما بفهمیم که آنها دشمن ما هستند و مبادا گولمان بزنند لذا حواسمان جمع باشد.»

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: «من در مقام احصای توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی نیستم. آنها کم ضربه به ما نزدند، کم توطئه نکردند و کم خیانت نکردند. شما دیدید هزاران فرزند را از مادرانشان در آمریکا جدا کردند و فرزندان و مادران ناله می‌زدند و آنها می گفتند مادران مهاجرند و فرزندان نباید با آنها باشند.»

ماهیت آمریکا ظلم و ستم است

او با تاکید بر اینکه آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، گفت: «ماهیت آمریکا ماهیت ظلم و ستم است و ما امیدواریم این قلدر، امروز به دست علی زمان ما نابود شود.»

موحدی کرمانی اضافه کرد: «اشکال اصلی این ستمگران این است که راه را گم کرده اند. هم کورند و هم کرند. نه می فهمند و نه می‌بینند. پندهای تاریخ را نمی بینند و به مسایلی که قرآن به آنها می گوید ایمان ندارند. آنها با این جنایات و مظالمشان چه فکر می کنند. آنها فکر می کنند و می‌گویند که دنیا دست ماست. ما می توانیم مخالفان‌مان را سرکوب کنیم. می‌توانیم آن قدر خونریزی کنیم که قدرت یگانه شویم ولی این فکر اشتباه آنهاست. مگر تدبیر عالم به دست اینهاست. مدبر خداست و خدا می خواهد ظالمان را نابود کند. دشمنان دست به کشتار و حمله به یمن و فلسطین و مظلومین می‌زنند و ظلم را ادامه می‌دهند، به امید اینکه حکومتشان بماند؛ در حالی که با این ظلم ها حکومتشان نابود می شود.»

او با اشاره به داستان اصحاب کهف بیان کرد: «این داستان عده ای را معرفی می کند که در مقابل موقعیت زمان گفتند که ما نمی‌توانیم طاغوت را تحمل کنیم و از شهر بیرون می‌رویم ولی تسلیم طاغوت نمی شویم. ببینید چه عزتی خداوند به اصحاب کهف داد.»

موحدی کرمانی تاکید کرد: «افرادی می گویند با مذاکره با آمریکا باید مشکل را حل کنیم، ولی از آمریکا باید با تمام وجود متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت و ظلم و ستمکاری کاری نکرده و او به هیچ یک از وعده هایش عمل نکرده و به دنبال منافع خودش است. مگر ندیدید چطور خداوند در جریان طبس آمریکایی‌ها را نابود کرد اگر درست عمل کنیم خدا با ماست و نباید نگران باشیم.»

او خطاب به ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، نیز گفت: «حضرت زینب (س) در مجلس یزید فرمود هر چه می‌توانی در ضربه زدن به ما و اهانت و جسارت به ما و به برادرم و بالاخره به اسرا تلاش کن، اما بدان زورت به سر نور خدا نمی رسد. آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم رسوایی خود توست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار