پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت درگذشت صدرالدین شجره

تهران (پانا) - شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت «صدرالدین شجره» نویسنده، کارگردان و گوینده پیشکسوت رادیو را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۳۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت درگذشت صدرالدین شجره

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، «صدرالدین شجره» نویسنده، کارگردان و گوینده پیشکسوت رادیو شامگاه چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه بر اثر بیماری داخلی و عفونی درگذشت. متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت درگذشت این هنرمند به شرح زیر است:

«انا الله و انا الیه راجعون

بار دیگر دردِ فراق مردی دیگر از عرصه ی هنر بر وجود همه ی ما سنگینی می کند. مردی که صدای دلنشین، نگاه نافذ و لبخندهای شیرینش این حزن را دو چندان کرده است. مرحوم صدرالدین شجره به واسطه هنر و شخصیت بی نظیرش محبوبیت بی مانندی داشت که دلیل اثبات این ودیعه ی الهی در او انبوده دوستانش در تئاتر، رادیو وتلویزیون است.

آن مرحوم در طول حضور جریان ساز خود در عرصه ی صدا نقش قابل توجه ای در اقتباس رادیویی شاهکارهای ادبی جهان و همچنین معرفی نمایشنامه‌های مرحوم اکبر رادی داشت. صدای نافذ آن عزیز را هنوز در گوش دارم که در مقام مجری و کارشناس و در برنامه های مختلف رادیویی بهترین محتوا را در نقد عملکرد مدیران عرصه ی تئاتر عرضه می کرد.

تصویر هنرآفرینی اش در نقش های مختلف و با نمایش های متنوع در دوره ی اوج تولید نمایش های تلویزیونی تا ابد ماندگار خواهد ماند. اینها همه نقش ماندگار مردی است که امروز در میان ما نیست ولی لوحِ وجود پربارش دنیایی می ماند.

خالصانه و اندوهبار فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده و دوستان سوگوارش که با صبوری در طول مدت بیماری همراه آن مرحوم بودند، تسلیت عرض می‌نمایم و از ذات یکتای الهی آرامش در حریم خود را برای آن عزیز آرزومندم.»

پیکر مرحوم صدرالدین شجره ساعت ۹ صبح فردا- شنبه دوم تیر- از مقابل رادیو ارگ واقع در میدان ۱۵خرداد تشییع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار