معاون وزارت صنعت ، معدن و تجارت :

سازمان زمین شناسی داده های 58 ساله خود را منتشر می کند

یزد (پانا) - معاون وزارت صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی با تأکید بر لزوم ایجاد همدلی میان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی گفت: این سازمان داده های حاصل از 58 سال فعالیت خود را منتشر و رایگان در اختیار مردم قرار می دهد.

کد مطلب: ۸۳۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان زمین شناسی داده های 58 ساله خود را منتشر می کند

مرضیه لک در چهارمین همایش ملی نقش معدن در توسعه کشور در یزد بیان داشت: این سازمان با وجود چندین دهه فعالیت علمی در سطح بین المللی، کمتر دیده شده است .
وی مشکل اساسی را نبود همدلی لازم میان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: همین امر موجب شده تا دستگاه ها در گذشته هر کدام ، جداگانه کارهای مربوط به خود را انجام دهند .
رئیس سازمان زمین شناسی تصریح کرد: با توجه به مسئولیتی که عهده دار است، علاوه بر ایجاد همدلی میان این سازمان با سایر دستگاه ها و بخش خصوصی ، سعی دارد تا زمینه انتشار داده های زمین شناسی را فراهم کند .
لک تأکید کرد: وزیر صنعت معتقد است، باید تفکر را تغییر داد و به توسعه بخش خصوصی نیز کمک کرد و لازمه آن ایجاد زمینه حضور این بخش در حوزه های بلوکه شده دستگاه ها و سازمان هاست .
وی در این ارتباط ایجاد شورای همدلی خانه ملت و دولت با تشکل های بخش خصوصی از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت را حرکتی نوین در بخش معدن عنوان کرد و یادآور شد: با همین نگاه در برنامه چهار ساله این بخش که بزودی ابلاغ می شود وظایف هر بخش به خوبی تفکیک شده است .
چهارمین همایش نقش معدن در توسعه کشور با رویکرد فرآوری مواد معدنی با حضور جعفر سرقینی معاون امور معدنی وزارت صنعت ، اعضای شورای عالی معادن کشور ، موسوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و 200 مدیر و کارشناس معدنی از سوی خانه معدن و با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت یزد برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار