مدیر کل بازرسی استان یزد:

فساد اداری از موثرترین موانع تولید است

یزد (پانا) - مدیر کل بازرسی استان یزد در ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: یکی از عوامل و موثرترین موانع موجود در تولید موضوع فساد اداری است.

کد مطلب: ۸۳۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فساد اداری از موثرترین موانع تولید است

حجت الاسلام و المسلمین اکبر طالبی چاهوکی در ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با قدردانی از فعالان اقتصادی استان، بیان داشت: پیشانی فعالان اقتصادی را باید به پاس تلاش و رونق اقتصادی ای که در جامعه ایجاد می کنند؛ بوسید.

وی در ادامه افزود: بدون حضور تولیدکنندگان چرخ مملکت لنگ خواهد ماند.

مدیر کل بازرسی استان یزد با تاکید بر آنکه همه مسئولان باید در جهت حمایت از تولیدکنندگان بکوشند؛ گفت: همه ما باید نهایت تلاش خود را کنیم و نگرانی ها و بحران هایی که در این عرصه دیده می شود به حداقل ممکن برسد تا بتوانیم بیش از پیش شاهد فعالیت های ارزشمند تولیدکنندگان ملی باشیم.

طالبی چاهوکی فساد اداری را از موثرترین موانع موجود در تولید عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل و موثرترین موانع موجود در تولید موضوع فساد اداری است علیرغم که در این عرصه زحمات زیادی کشیده می شود اما باید نسبت به گذشته اهتمام ویژه ای داشت.

وی با بیان اینکه در استان یزد شاهد حضور مدیران سالم و قانون مندی هستیم، تصریح کرد:همه مدیران باید در خدمت تولیدکننده ها باشند و خود تولیدکنندگان نیز با تولید کالای با کیفیت و رعایت قوانین در جهت تحقق اهداف ملی بکوشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار