رئیس اتاق بازرگانی یزد:

شرط تحقق شعار سال تعصب ذاتی مردم است

یزد (پانا)- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد بیان داشت: مصرف کالای ایرانی باید به صورت یک تعصب ضروری مردم و مسئولان دنبال شود.

کد مطلب: ۸۳۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شرط تحقق شعار سال تعصب ذاتی مردم است

محمدرضا قمی در ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: شرایط استان به گونه ای است که بخش خصوصی و مقامات دولتی در نشست هایی صمیمی به گفت و گو می پردازند و مشکلات خود را مطرح می کنند.

وی در ادامه افزود: برگزاری چنین نشست های هم اندیشی میان مقامات ارشد استان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی قابل تحسین و ماندگار است. این مسیر را باید ادامه داد و با همفکری و همیاری طرفین به پیش برد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به شعار سال "حمایت از کالای ایرانی"، گفت: تشویق، حمایت و پشتیبانی از واحد های موجود جهت تحقق شعار سال مورد توجه مسئولان قرار گیرد. مردم و دستگاه های مختلف نظام باید همت ویژه ای را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مردم تنها یک چهارم از این همت و اعتماد را برعهده دارند و سه چهارم دیگر آن را قوه های سه گانه نظام تشکیل می دهدند.

این مقام مسئول ادامه داد: استان یزد نسبت به سایر استان ها، در فرآیند محصول نهایی پیشتاز است؛ در تولیداتی چون برق و الترونیک، پوشاک، لوازم آشپزخانه و مصالح ساختمانی محصول نهایی داریم و به صورت مستقیم با مصرف کننده در ارتباط هستیم.

قمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال، تصریح کرد: در شرایط فعلی نظر رهبری بر این است که واحدهای صنعتی نیازمند کمک همه جانبه از مسئولان و مردم می باشند تا دست در دست هم دهند و با افزایش کیفیت های لازمه، اقبال عمومی بیش از پیش شامل تولیدات داخلی شود.

وی شرط تحقق شعار سال را تعصب ذاتی مردم عنوان کرد و بیان داشت: اگر به تاریخ و رویدادهای داخل کشور مراجعه شود این تعصب ذاتی ایرانیان دنیا را حیرت زده می کند. مصرف کالای ایرانی باید به صورت یک تعصب ضروری مردم و مسئولان دنبال شود و در سطح ملی به شکل جدی تری نسبت به آن اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار