مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

«سامانه دادور» در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار هفته آینده در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
«سامانه دادور» در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

هاشم مظفری اظهار کرد: با هدف تسهیل ، تسریع و شفاف سازی در انجام فرآیندهای منتهی به اخذ مجوزهای کسب و کار و ایجاد اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، «سامانه دادور» راه اندازی می‌شود .

وی افزود: از مزیت‌های عمده این سامانه پیاده‌سازی سیستم یکپارچه دریافت و پاسخگویی به شکایات، آسیب‌شناسی گلوگاه‌های نارضایتی ارباب رجوع در فرآیند صدور مجوزه ، کنترل و مدیریت روند پاسخگویی به شکایات می‌باشد .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: استقرار داشبورد الکترونیکی به منظور نظارت، استقرار سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری به منظور اصلاح کارشناسی فرآیندها ، امکان بهره برداری از گزارش‌های تجمیعی وارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه مجوزها ، پایش مستمر به منظور جلوگیری از خلق مجوزهای جدید توسط دستگاه‌های اجرایی و شناسایی مجوزهای دارای امضای طلایی و خاص و نیز متخلفین از دیگر کاربردهای سامانه دادور می‌باشد .

مظفری یادآور شد: این سامانه بنا به درخواست مسؤولان استان و در راستای ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار