در دفتر مدیریت آموزش و پرورش اردستان انجام گرفت:

برگزاری جلسه برای تأسیس کلینیک تخصصی گیاهان داروئی

اردستان/اصفهان(پانا) - جلسه تأسیس کلینیک تخصصی گیاهان داروئی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش با حضور متخصصین طب سنتی و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید و پیرامون مزایا و محاسن این کار بحث و تبادل نظر گردید.

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه برای تأسیس کلینیک تخصصی گیاهان داروئی

در این جلسه طبا طبائیان گفت : رمز سلامت پیرمردان و پیرزنان 110 ساله در ایران و اکثر نقاط جهان ، با بررسی ها و گزارش های بعمل آمده ، مصرف گیاهان داروئی و لبنیات می باشد. وی در ادامه گفت : پیشگیری مقدمه درمان است و داروهای شیمیایی دارای عوارض و هزینه های گزافی می باشد ، لذا طب سنتی بخصوص در سال های اخیر موفق و مؤثر نشان داده شده است و باید جامعه عاری از داروهای های شیمیایی را نهادینه کنیم. طباطباییان در ادامه به تعدادی از سفارشات ائمه اطهار به مصرف بعضی از گیاهان و میوه ها اشاره کرد و آن را نشانه مهم بودن و مؤثر بودن این موضوع دانست.

در پایان شفیعی با تشکر از این عزیزان گفت: آموزش و پرورش اردستان با آغوشی باز از این کار و طرح استقبال و هر کمکی که بتواند در بحث مکان آموزش و نهادینه کردن طب سنتی و استفاده از گیاهان داروئی را انجام خواهد داد و مخاطبان خود ، یعنی فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای گرامی را به این امر سوق و آموزش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار