نخستین جشنواره میوه های فصلی در شهر ارومیه بر گزار می شود

ارومیه (پانا) - مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه از برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی از 20 لغایت 26 تیرماه در محل دهکده ساحلی چی چست به همت شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره میوه های فصلی در شهر ارومیه بر گزار می شود

ناصر رکاب مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره میوه ها ی فصلی، بیان کرد: نخستین جشنواره میوه های فصلی با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توسعه صنعت گردشگری و معرفی انواع محصولات بومی تابستانی ، حفظ و نشان دادن آداب و رسوم منطقه به گردشگران داخلی و خارجی از اهداف شاخص جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه خودکفایی در برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی به مانند سایر جشنواره ها ا اولویت اصلی شهرداری ارومیه است، گفت: جشنواره میوه های فصلی به مانند سایر جشنواره ها باعث ایجاد درآمد برای شهرداری ارومیه و خودکفایی در اجرای جشنواره می شود و برگزاری جشنواره هیچ گونه هزینه ای بر دوش شهرداری ارومیه تحمیل نخواهد کرد.

رکاب افزود: تمام هزینه های جشنواره و درآمد آن از محل اسپانسر و واگذاری غرفه ها تامین می شود و مبلمان فضای جشنواره از تولیدات بومی مدیریت شهری ارومیه است.

وی عنوان کرد: در این جشنواره نیز، غرفه های متعددی در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، ایجاد و به متقاضیان واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار