در دفتر مدیریت آموزش و پرورش اردستان انجام گرفت

تنظیم تفاهم نامه با بانک رسالت

اردستان/اصفهان(پانا) - در راستای برنامه های رفاهی آموزش و پرورش اردستان و به منظور بهره مندی همکاران از تسهیلات بانکی ، تفاهم نامه مشترک با بانک قرض الحسنه رسالت ، تنظیم و شیوه نامه آن ، برای اطلاع رسانی به مدارس ارسال گردید.

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تنظیم تفاهم نامه با بانک رسالت

برخی از مفاد این تفاهم نامه برای برنامه های رفاهی فرهنگیان به شرح ذیل می باشد:

1- به منظور تسهیل سفر فرهنگیان به عتبات عالیات ، بانک قرض الحسنه رسالت با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت خدمات مسافرت هوایی زاگرس مبادرت به تأمین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ازای هر فرهنگی 15 میلیون ریال و همراهان درجه یک ایشان تا 5 نفر تا مبلغ 90میلیون ریال نموده است.

2- همکاران فرهنگی که از طریق کانون های بانک قرض الحسنه رسالت ( بانکداری اجتماعی - گرایش آموزش و پرورش ) افتتاح حساب نمایند ، در صورت نیاز به خرید کالا و لوازم خانگی با دوام تولید داخل وسایر اقلام ضروری ضمن کسب امتیاز از تسهیلات خرید با شرایط اقساطی و نرخ مناسب بهره مند شوند.

3-همه همکاران ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی و واحد های آموزشی با افتتاح حساب نزد بانک رسالت ، ضمن بهره مندی از تمامی خدمات بانکی ، به ازای سپرده گذاری در طول مدت هر5 ماه ، یک برابر موجودی ، از تسهیلات قرض الحسنه ، تا سقف سیصد میلیون ریال با باز پرداخت 10 الی 60 ماهه و نرخ کارمزد سالیانه 2درصد استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار