11 جاده پرتردد در آذربایجان غربی بهسازی می شود

ارومیه (پانا)- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 11 جاده پرتردد در شمال، جنوب و مرکز استان همزمان با فصل عمرانی امسال بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت می شود.

کد مطلب: ۸۳۱۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
11 جاده پرتردد در آذربایجان غربی بهسازی می شود

ارسلان شکری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: برای اجرای این طرح ها یکهزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که به تدریج به این بخش تزریق می شود.

وی ادامه داد: ارومیه - تبریز (شهید کلانتری)، میاندوآب - شاهین دژ، تکاب - تخت سلیمان، ارومیه - میاندوآب، بوکان - شاهین دژ، ارومیه - اشنویه، خوی - ایواوغلی - بازرگان، چالدران - قره ضیاءالدین، اشنویه - پیرانشهر - سردشت، مهاباد - سردشت و بوکان - میاندوآب - سقز این جاده ها را شامل می شود.

وی بیان کرد: این لکه گیری و روکش در 300 کیلومتر از راه های روستایی آذربایجان غربی نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل اکیپ های راهداری برای خدمات رسانی به مسافران در ایام تابستان اضافه کرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی راهداری آمادگی کامل دارد برای خدمات دهی به مسافران را دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: علاوه بر این، از محل اعتبارات استانی و توسعه اقتصادی تعریض و روکش و ساماندهی محورهای تخت سلیمان - تکاب، چالدران - قره کلیسا، حذف 50 درصد از نقاط پرحادثه استان، روکش محورهای ارومیه - زیوه و محور گردشگری مارمیشو در دست اجراست.

شکری گفت: ایمن سازی و ارتقای ایمنی محورها، حذف نقاط حادثه خیز به ویژه از مسیرهای ترانزیتی و شریانی منتهی به مناطق گردشگری و پایانه های مرزی از مهمترین اولویت های این اداره کل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار