حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است

کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است و انرژی مضاعف جهت خدمت به آنها می دهد.

کد مطلب: ۸۳۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است

حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا سه‌شنبه 29 خردادماه باهدف تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران و در قالب به دیدار والدین شهید والامقام پیرتانج و جانباز و آزاده سرافراز 50 درصد کندبانی رفته و ضمن دلجویی به مشکلات آنان رسیدگی به عمل آوردند.

ابراهیم طاهرنژاد در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بابیان اینکه حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است گفت:حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار و تلاش بیشتر می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با اشاره به اینکه ملتی که شهادت را جزو ارزش‌های انسانی خود می‌داند پیروز است گفت: شهادت‌طلبی ریشه در اسلام و قرآن دارد و ملتی که به شهادت اعتقاد دارد و شهادت را جز سعادت نمی‌داند پیروز میدان‌های حق علیه باطل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار