سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

دانشگاه فرهنگیان تربیت کننده معلمان مومن و متعهد

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان تنها مرجع تأمین نیروی انسانی و تربیت کننده و آموزش دهنده معلمین مومن و متعهد است.

کد مطلب: ۸۳۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان تربیت کننده معلمان مومن و متعهد

علی اصغر موسوی کیا صبح امروز در دیدار با سرپرست مدیریت پردیس های استانی ، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان تنها مرجع تأمین نیروی انسانی مومن و اثر بخش در راستای تداوم و تحقق اهداف مقدس تعلیم و تربیت به شمار می رود.

وی، با بیان این مطلب که آموزش و پرورش نقش اصلی در تربیت اسلامی ایرانی فرزندان این خطه از ایران سرفراز را ایفا نموده و گام های بلندی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در میان قشر دانش آموز استان برداشته است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار دانشجو در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مشغول تحصیل و تهذیب می باشند.

سرپرست آموزش و پرورش آموزش، با اشاره به فعالیت 2پردیس ویک مرکز دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی، یاد آور شد، از این تعداد 2 پردیس در مرکز استان و یک مرکز نیز در شهرستان فردوس مشغول تربیت نیروهای متعهد برای انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت می باشند.

موسوی کیا، آموزش حقوق شهروندی و آشنایی دانش آموزان با حقوق خود در مدرسه، خانه و اجتماع را یکی دیگر از رویکردهای آموزش و پرورش استان برشمرد و تصریح کرد: لازمه مشارکت فعال و اثر بخش دانش آموزان در خانه، مدرسه و اجتماع ، آموزش صحیح و اصولی آنان در سه حوزه اخلاق اسلامی، علوم اجتماعی و تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی آنان به منظور درک درست از جهان هستی است.

وی از فرهنگیان به عنوان محور اصلی روند تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی یاد کرد و ادامه داد: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که به صورت امانت در اختیار معلمان قرار می گیرند تا با دریافت خدمات آموزشی و پرورشی حضوری موثر در رونق بخشی امور اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی استان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار