اساتید دانشگاهی برای توسعه آذربایجان غربی ایده پردازی کنند

ارومیه (پانا)- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اساتید دانشگاهی استان ایده هایی برای توسعه شهرستان های مختلف ارائه دهند.

کد مطلب: ۸۳۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اساتید دانشگاهی برای توسعه آذربایجان غربی ایده پردازی کنند

رضا حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جمع اساتید دانشگاهی این استان افزود: هدف از برگزاری چنین جلسات ابتکاری، دریافت نظر کارشناسان حوزه های اقتصادی، صنعتی، معدنی و فناوری در راستای اجرای برنامه های توسعه ای استان است.

وی اضافه کرد: راه اندازی اتاق فکر با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب نظران جزو برنامه های اقتصادی مدیریت ارشد آذربایجان غربی است و امیدواریم این اتاق فکر به صورت پویا در متن توسعه استان حضور داشته باشد.

حسینی بیان کرد: دستگاه های اجرایی اقتصادی در آذربایجان غربی نیز باید در این راستا از نظرهای کارشناسان و اساتید دانشگاهی استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی درآمد سرانه استان را یکی از نازل ترین ارقام در سطح کشور برشمرد و ادامه داد: در این خصوص رتبه بیست و هشتم بین ۳۱ استان کشور را دارا هستیم و باید با همکاری همدیگر این رتبه را ارتقا دهیم.

حسینی تاکید کرد: نخستین هدف ما رسیدن به میانگین کشوری در شاخص های مهم اقتصادی به ویژه درآمد سرانه است و باید برای رسیدن به این هدف از یافته های علمی در کنار اقدامات اجرایی استفاده شود.

وی گفت: در سال های طولانی گذشته از ظرفیت های استانی به خوبی استفاده نشده است و امیدواریم با جلب نظرهای کارشناسان و اساتید دانشگاهی، راه های استفاده از این قابلیت ها برای توسعه استان بررسی شود.

در این جلسه اساتید دانشگاهی استان با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی، صنعتی، معدنی و فناوری در استان نظرات خود را برای بهبود وضعیت در این بخش ها ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار