استاندار فارس:

فضای کسب کار در فارس از رتبه 18 به رتبه یک ارتقا یافته است / خواهان وفاق و همدلی در میان تمام جریان های سیاسی فارس هستم

شیراز (پانا) - استاندار فارس با تاکید بر اینکه امید و نشاط باید روز به روز در جامعه تقویت شود گفت: خواهان وفاق و همدلی در میان تمام گروه ها و جریان های سیاسی استان فارس هستم.

کد مطلب: ۸۳۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فضای کسب کار در فارس از رتبه 18 به رتبه یک ارتقا یافته است / خواهان وفاق و همدلی در میان تمام جریان های سیاسی فارس هستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در دیدار جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در استان فارس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید می کنند امروز هیچ موضوعی مهمتر از وحدت و هماهنگی و همسویی در جامعه نیست، افزود: این تاکید رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل الخطاب برای همه ما در سراسر کشور باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: مدیریت ارشد استان خواهان وفاق و همدلی در میان همه گروه ها و جریان های سیاسی استان، علما، ائمه جمعه، بزرگان و سایر افراد است و باید زمانی که منافع مردم به میان می آید، همه اختلاف نگاه ها و سلایق کنار بگذارند.

تبادار با اشاره به تنوع قومیتی، فرهنگی، آداب، رسوم، زبان و ... در ایران، گفت: همه این تنوع ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بدون تمایز بین آنها زیر چتر حمایتی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته اند.

وی با بیان اینکه انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفید است، اظهار کرد: همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و هر آفت و گرفتاری برای یک جزء اتفاق بیفتد کل را در بر می گیرد، بنابراین باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی به صیانت از آن بپردازیم.

استاندار فارس در ادامه گفت: در انتقال اخبار و انتقادات باید از آنچه مطرح می کنیم آگاهی کامل داشته باشیم، برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به دروغ متوسل نشویم و درقضاوت ها انصاف را رعایت کنیم.

مهندس تبادار به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری متحد شده و همه امکانات و توان خود را برای اختلاف افکنی و صدمه زدن به نظام به کار گرفته اند که در این شرایط باید ضمن تلاش برای حفظ و تقویت وحدت در جامعه، هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به حقوق شهروندی اعتقاد دارد یادآور شد: وزرات کشور با تدوین منشور وفاق سیاسی اعتقاد خود به گسترش احزاب را اعلام کرده است و بنده نیز به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس معتقدم پویایی جامعه درگرو تضارب افکار و حضور همه سلایق است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه امروز زمان همدلی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم است، گفت: مردم پس از عنایت خداوند و رهبری های مقام معظم رهبری، پشتوانه نظام در بحران ها بوده و درآینده نیز خواهند بود.

مهندس تبادار، با تاکید بر اهمیت تزریق امیدواری به جامعه، سخن گفتن با آگاهی از سوی گروه های مرجع و تاثیر گذار را سبب ایجاد امید در جامعه دانست.

وی با اشاره به بسیاری از دستاوردهای دولت در سال های اخیر ،این اقدامات را زمینه ایجاد امیدواری در جامعه بر شمرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: در سال 92 نرخ بیکاری در استان فارس 13.8 بوده و امروز به 10.8رسیده همچنین رتبه فضای کسب کار در فارس 18 بوده که در حال حاضر به رتبه یک ارتقا یافته است.

مهندس تبادار با بیان به اینکه توسعه صادرات غیر نفتی زمینه ای برای بهبود وضعیت اقتصادی در جامعه است، یادآور شد: توسعه صادارت غیر نفتی استان در سال 94 حدود 60 درصد و در سال 95و96 حدود 28 درصد افزایش داشته است.

وی از افتتاح 8 طرح بزرگ به ارزش 11 هزار میلیارد تومان در هفته دولت و پس از آن خبر داد و افزود: در حال حاضر اقدامات عمرانی مهمی از جمله احداث آزاد راه شیراز_اصفهان در دستور کار قرار دارد که با بهره برداری از آن فاصله مرکز استان تا تهران 130 کیلومتر کاهش می یابد.

استاندار فارس همچنین به برگزاری 183 جلسه کمیته رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و افزود: تا کنون مشکلات 64 درصد از واحد های تولیدی در این کمیته بر طرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار