مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان قم خبر داد:

احداث چهار پروژه بزرگ آموزشی در منطقه فاطمیه ناحیه 3 قم

قم (پانا)- سید حسین رضوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 استان قم از روند کار ساخت چهار پروژه آموزشی در منقطه فاطمیه ناحیه 3 استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث چهار پروژه بزرگ آموزشی در منطقه فاطمیه ناحیه 3 قم

به منظور ایجاد عدالت آموزشی چهار پروژه مورد نیاز در شهرک فاطمیه(س) در حال اجرا می باشدکه در این راستا سید حسین رضوی حائری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اظهار کر د: یکی از دغدغه های فکری نظام تعلیم و تربیت ایجاد فضاهای مناسب آموزشی و تجهیزات به روز آموزشی بوده و می باشد.

وی گفت: مهاجرپذیربودن برخی شهرها ( به خصوص شهرمقدس قم ) و رشد جمعیتی دانش آموزان در این چرخه آموزشی ، ضرورت احداث فضاهای جدید آموزشی را بیش از پیش می کند.

رضوی حائری افزود : در همین راستا مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 قم در گام نخست ، اقدام به شناسایی مناطق مهاجر پذیر و برآورد نرخ رشد دانش آموزی ناحیه را نموده و در مرحله بعد پیش بینی مدارس مورد نیازمناطق شناسایی شده به تفکیک دوره تحصیلی وجنسیت را در اولویت احداث فضاهای آموزشی قرار داده است و در مرحله نهایی با توجه به زمین های آموزشی موجود ناحیه و اختصاص منابع اعتباری لازم ، پروژه های پیشنهادی بخود را اعلام نموده است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 خاطرنشان کرد: شهرک فاطمیه(س) یکی از مناطق حاشیه ایی این مدیریت با بافت مهاجرتی بالا و نرخ رشد دانش آموزی که طبق برآورد کارشناسان آموزشی در سالهای آتی نیازمند فضاهای آموزشی در دوره های مختلف تحصیلی می باشد ، لذا در همین راستا یکی از اولویت های ساخت وسازفضاهای آموزشی درآموزش و پرورش ناحیه 3 منطقه فوق الذکر می باشد که هم اکنون با پیگیریهای ناحیه و اختصاص اعتبارات لازم (خیری و دولتی ) پروژه های ذیل در حال اجرا است.

رضوی گفت: بسیاری از مشکلات آموزشی در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش توسط پروژه های خیرساز برطرف شده که امروز یاری خیرین عزیز استان و همکاری آنان با دستگاه تعلیم و تربیت جدای از اجر معنوی و اخروی، فرصت تحصیل در شرایط مطلوب را به دانش آموزان هدیه می کند که جای بسی قدردانی و تشکر از تمامی خیرین استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار