فرآیند آموزش خانواده با مخاطب شناسی آغاز می شود

پیربکران / اصفهان (پانا) - کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره کل : اگر آموزش خانواده در مدارس اصلاح گردد و به آن کیفیت لازم بخشیده شود سایر فعالیت های مدرسه نیز دارای کیفیت خواهد شد

کد مطلب: ۸۳۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند آموزش خانواده با مخاطب شناسی آغاز می شود

جلسه مدیران سه دوره تحصیلی با حضور توانگر کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

توانگر کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که یکی از مهم ترین فعالیت مدیران در مدرسه اجرای دوره های آموزش خانواده است، عنوان کرد: اگر آموزش خانواده در مدارس اصلاح گردد و به آن کیفیت لازم بخشیده شود سایر فعالیت های مدرسه نیز دارای کیفیت خواهد شد. در آموزش خانواده سه محتوا وجود دارد: مخاطب، محتوا و مدرس. همچنین سه گروه اولیا، دانش آموزان و مربیان به عنوان مخاطب وجود دارد. و در ادامه نیازسنجی اجرا و سپس اولویت بندی نیازها انجام خواهد شد.

یکی از آسیب های جدی آموزش خانواده مدرس آموزش خانواده است که در این زمینه کارهای اساسی از جمله فراخوان جذب مدرسان آموزش خانواده، انجام آزمون مصاحبه و برگزاری دوره های آموزش خانواده انجام شده است و سپس مدرسان مورد تایید به مناطق و نواحی معرفی شده اند که توصیه می گردد از مدرسان مورد تایید آموزش و پرورش استفاده گردد.

توانگر در ادامه درباره آیین نامه حمل و نقل دانش آموزان و مواد قانونی این آیین نامه و وظایف مدیر مؤسسات و شرکت ها، شهرداری ها و بخشداری ها، رانندگان کارگروه ماده 18، کارگروه نظارت و ارزشیابی و کارگروه حمل و نقل مدارس توضیحاتی ارائه داد. در پایان وی به سئوالات مدیران در این موضوعات پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار