نماینده مجلس: تلگرام طلایی با استقبال آنچنانی روبرو نشد

تهران (پانا) - نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می‌گوید اگرچه فیلتر تلگرام باعث شد عده‌ای به سمت پیام‌رسان‌های داخلی بروند اما به مرور روند حرکت به سمت این شبکه‌ها متوقف یا به نوعی کند شد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مجلس: تلگرام طلایی با استقبال آنچنانی روبرو نشد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه فیلتر تلگرام موجب گرایش کاربران به سمت پیام‌رسان‌های داخلی نشد، گفت: زمانی که این اتفاق رخ داد عده‌ای از افراد برای راه انداختن کارهای ضروری خود به سمت پیام‌رسان‌های داخلی رفتند اما به مرور روند حرکت به سمت این شبکه‌ها متوقف یا به نوعی کند شد چراکه عموم افراد کار با انواع و اقسام فیلترشکن‌ها را فرا گرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی تلگرام طلایی آن‌طور که باید با استقبال روبرو نشد، افزود: فیلتر تلگرام در روال زندگی به‌ویژه کسب و کار افرادی که از این طریق ارتزاق داشتند وقفه و اختلال ایجاد کرد و پیام‌رسان‌های داخلی فقط به صورت مقطعی مورد استفاده برخی افراد، آن هم برای انجام کارهای ضروری قرار گرفت اما همچنان قدرت بالایی ندارند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با یادآوری اینکه پیام‌رسان‌های داخلی تقاضای تسهیلات ارزان قیمت 100میلیاردی کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به عملکرد ضعیف آن‌ها، پرداخت چنین تسهیلاتی ضروری نیست و باید بخش خصوصی را پای کار آورد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات باید ساز و کار خاص خود را داشته باشد و در قبال آن از مدیران پیام‌رسان‌ها برنامه خواسته شود، اظهارکرد: باید از آن‌ها جهت ارتقاء سطح کاری خودشان تعهد گرفته شود چراکه اکنون که بهانه‌های همچون تکمیل زیرساخت‌ها را دارند باید برنامه نیز ارائه داده و این تسهیلات در قبال پیشرفت فیزیکی زیرساخت‌ها مقطعی پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار