فرهنگ‌سازی مصرف نان، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

سمنان (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان، فرهنگ‌سازی مصرف نان را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیرخواند و گفت: باید برنامه‌ای جامع در راستای فرهنگ استفاده از نان و همچنین ارتقاء تولید آن تدوین شود.

کد مطلب: ۸۳۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی مصرف نان، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

حشمت‌الله عسگری در نشست شورای آرد و نان سمنان بابیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت هر چه بهتر نان در استان هستیم، گفت: مشکل صنف نانوایان برای بهبود کیفیت نان بررسی شود.

وی کیفیت و تنوع دهی تولید نان را مطالبه مردم از واحدهای تولید نان در سطح استان سمنان عنوان کرد و اظهارداشت: فرآیند تولید نان باکیفیت، یک چرخه زنجیروار از جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، کشاورزان، کارگران، حمل‌ونقل، انبارداری، آرد، نانوایی و سایر مشاغل مرتبط است که می‌بایست با همراهی یکدیگر ارتقاء کیفیت نان را رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان، بر ضرورت بهبود وضعیت نان استان تاکید داشت و ادامه داد: نان از جمله کالاهای گره‌خورده به‌سلامت و معیشت مردم به شمار می‌رود؛ بنابراین تولید نان با کیفیت باید در زمره اولویت‌های صنف نانوایان استان قرار گیرد.

عسگری بابیان اینکه مشکلات نانوایان باید شناسایی و برای حل آن‌ها تلاش شود، افزود: اتخاذ تصمیمات صنفی موثر می تواند به بهبود کیفیت نان در استان کمک کند.

وی بابیان اینکه موضوع نان باید در کانون توجه مسئولان استان سمنان و مردم باشد، افزود: فرهنگ‌سازی مصرف نان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود که می‌بایست در ارتباط و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مانند آموزش‌وپرورش و ... شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان بیان کرد: بهبود وضعیت نان و حل مشکل صنف نانوایان نیازمند یک برنامه جامع و پالایش است تا با ایجاد نوعی رقابت در تولید نان، رضایتمندی خبازان و مردم تأمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار