مدیر کل فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

یک هزار و 200 کانون کشور محصولات خود را در جشنواره 2 سالانه عرضه می کنند

شهرری(پانا)- مدیر کل فرهنگی وهنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تولیدات فرهنگی و هنری دانش آموزان از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و تربیتی کشور در جشنواره 2 سالانه وزارت آموزش و پرورش عرضه می کنند.

کد مطلب: ۸۳۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 200 کانون کشور محصولات خود را در جشنواره 2 سالانه عرضه می کنند

علی رمضانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: فروش این محصولات در این جشنواره ها موجب افزایش انگیزه دانش آموزان در تولید و کارآفرینی می شود.
وی بر تجاری سازی این محصولات نیز تاکید کرد و اظهار داشت: تولیدات فرهنگی از جمله سرود، پژوهش، قطعات ادبی و فیلم با همکاری موسسه منادی در سال جدید تجاری سازی می شوند.
وی نشاط و شادابی مدارس را از اولویت های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طرح تئاتر دانش آموزی در سال جاری به صورت آزمونه دراستان فارس با هدف ایجاد نشاط اجرا شد که با توجه به موفقیت این طرح در سایر مدارس کشور نیز اجرا می شود.
رمضانی ادامه داد: برگزاری تئاتر دانش آموزی با استفاده از فرهنگ، زبان و لباس محلی هر منطقه موجب تقویت فرهنگی آن مناطق می شود که در این راستا باید برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی، طرح اجرای سرود در مدارس را با زبان و لهجه محلی را نیز اجرا می کند تا دانش آموزان با بر تن کردن لباس های محلی، نواها و سرودهای این مناظق را بازخوانی کنند.

/خرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار