مجوز فعالیت مدرسه دوره اول متوسطه معین لغو شد

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۲ استعفا کرد

تهران (پانا) - در پی تشکیل جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران،‌ مجوز فعالیت مدرسه غیر دولتی دوره متوسطه اول معین در غرب تهران لغو شد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مجوز فعالیت مدرسه دوره اول متوسطه معین لغو شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، موضوع مدرسه دوره اول متوسطه غیردولتی معین منطقه 2 تهران در جلسه شماره 870 شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی شهر تهران تاریخ 97/3/22 مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تاسیس این موسسه لغو و مدرسه فوق‌الذکر تعطیل اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در این باره اعلام کرد: بر این اساس تدابیری اتخاذ شده است تا دانش‌آموزان این مدرسه در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد.

تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 تهران

همچنین در پی رویدادهای مربوط به مدرسه معین تهران، ناصر کوهستانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران استعفا کرد و صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش این منطقه، «هوشنگ میرشفیعی» به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

در این مراسم عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از تلاش‌ها و خدمات کوهستانی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه قدردانی کرد.

باقری گفت: امیدواریم میرشفیعی با توجه به توانمندی‌ها و تجربیات ارزشمند و طولانی خود در حوزه تعلیم و تربیت، بتواند منشا خدمات ارزنده در منطقه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار