مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

خیران اردبیلی ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیرین استان اردبیل در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال از این حمایت‌ها کمک نقدی و ۱۴۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی و کالایی بوده است.

کد مطلب: ۸۳۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خیران اردبیلی ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

حسین دشتی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار خانوار نیازمند و از اقشار محروم جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند که تلاش و جدیت بر این است تا با بهره‌مندی از کمک‌های خیرین در راستای رفع نیازهای این افراد اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی برای حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امداد در اردبیل بیان کرد: در سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۵۱ درصدی کمک‌های خیرین برای خدمات‌رسانی به نیازمدان و اقشار محروم تحت حمایت این نهاد بودیم به طوری که در این مدت خیرین استان اردبیل بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال از این حمایت‌ها کمک نقدی و ۱۴۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی و کالایی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: بخش عمده‌ای از کمک‌های خیرین در راستای رفع نیازهای معیشتی خانوارهای تحت حمایت بکارگیری می‌شود به طوری که از میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در سال گذشته ۱۹۰ میلیارد ریال به همین منظور هزینه شده تا خانوارهای تحت حمایت بتوانند نیازها و کاستی‌های معیشتی خود را برطرف کنند.

دشتی تصریح کرد: در قالب کمک‌های مردمی در قالب صدقات نیز ۴۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده و تلاش و جدیت بر این بوده تا در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف را به دست نیازمندان برسانیم تا در راستای رفع مشکلات و کمبودهای آنها بکارگیری شود.

وی از افزایش ۱۲۳ درصدی کمک‌های مردمی در قالب طرح رضوان برای بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان استان خبر داد و گفت: در قالب طرح کوثر نیز خیرین استان با پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای ۷۰۸ نوعروس تحت حمایت جهیزیه تهیه و تامین کرده و با پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال نیز به درمان بیماری بیش از ۸۰۰ بیمار سرطانی و صعب‌العلاج کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار