جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-صبح روز گذشته جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان با حضور مدیر کل و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان و سایر اعضاء با محوریت غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی در راستای برگزاری پیش اردو و اردو ملی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

صبح روز گذشته اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان در سال 97 با حضور رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان ،حجت الله نریمانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی کردستان و سایر اعضاء شورا ی برنامه ریزی با محوریت غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی در راستای برگزاری پیش اردو و اردو ملی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست فعالیت های سازمان دانش آموزی را برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی دانش آموزان مفید دانست و افزود: اینگونه فعالیت ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود.

وی گفت:تمرکز بیشتر بر فعالیت ها ،تقویت تشکیلات دانش آموزی و حمایت از این سازمان می تواند شکوفایی هر چه بیشتر سازمان دانش آموزی را به دنبال داشته باشد،از این رو ساماندهی فعالیت ها در حوزه سازمان دانش آموزی ضروری است.

در ابتدا جلسه احمد عبداللهی گزارشی از روند فعالیت ها و اهداف سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی عمومی ،غیر دولتی و خود اتکا برای اعضاء شورا ارائه داد.

عبداللهی در ادامه افزود امسال برای اولین بار پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر در سطح استان راه اندازی می شود که در این پایگاه ها کلاس های آموزش مهارت های تشکیلاتی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی برگزاری اردو و پیش اردو ملی ویژه دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر در استان کردستان را یکی دیگر از فعالیت های در دست اقدام سازمان دانش آموزی عنوان کرد.

عبداللهی در ادامه حمایت مسئولین در برگزاری هر چه بهتره فعالیت های سازمان دانش آموزی که در راستای توانمند سازی دانش آموزان جهت پذیرش مسئولیت های اجتماعی که همان رسالت اصلی سازمان دانش آموزی است را ثمر بخش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار