معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری آزمون آنلاین انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در البرز

کرج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس البرز در سایت پژوهشگاه معلم ناحیه دو کرج و فردیس خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون آنلاین انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در البرز

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، صبح امروز با حضور حسین رحمانیان معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در سایت رایانه ای پژوهشگاه معلم ناحیه دو کرج و فردیس برگزار شد .

این آزمون بر اساس دستورالعمل جدیدی که اخیرا برای روش انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ابلاغ شده است و مدیران کلیه ی مدارسی که نیاز به مدیر دارند و یا مدیر آن ها بازنشسته می شود از طریق این آزمون انتخاب می شوند.

هدف از اجرای این طرح و انتخاب و انتصاب مدیران با سامانه الکترونیکی، استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه است .

سرفصل های آزمون حضوری متقاضیان تصدی مدیریت مدارس ۱- سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۲- اهداف دوره های تحصیلی ۳- برنامه درسی ملی ۳- آیین نامه اجرایی مدارس ۵- آیین نامه هدایت تحصیلی ۶- دانش عمومی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ۶- آشنایی با کلیات نگهداری اموال دولتی و امور مالی ۷- اصول راهنمایی و مشاوره بود.

لازم به ذکر است به منظور برگزاری مطلوب و شایسته این آزمون و آزمون های آتی، سایت رایانه پژوهشگاه معلم ناحیه ۲ کرج و فردیس به 30 دستگاه رایانه و اینترنت پر سرعت تجهیز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار