فرماندار تبریز: مدرسه مهد فرهنگسازی است

شعور جایگزینی برای شعار

تبریز (پانا) - فرماندار تبریز با اشاره به اهمیت ویژه مدارس در شکل گیری شخصیت دانش آموزان بیان کرد: انسان در مقطعی از زندگی خود نسبت به محیط پیرامون خود تاثیرپذیری بیشتری دارد و بیشتر زمان خود در این دوره مهم را در مدرسه می گذراند بنابراین فرهنگسازی را باید از سطح مدرسه آغاز کرد تا بتوان بازتاب آن را در جامعه دید.

کد مطلب: ۸۳۱۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریز: مدرسه مهد فرهنگسازی است

سومین جلسه هیات رئیسه شورای دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز امروز با حضور علیار راستگو فرماندار تبریز و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در محل فرمانداری تبریز برگزار شد .

فرماندار تبریز در این جلسه با بیان این که امروز جامعه ما بیشتر از فقر فرهنگی رنج می برد، گفت: مشکل اساسی ما در جامعه نبود سواد اجتماعی و سیاسی است که باید با افزایش سرانه مطالعه اصلاح شود.

علیار راستگو ادامه داد: دانش آموزان امروز،آینده سازان فردای این مملکت هستند بنابراین باید بر روی این قشر مهم از جامعه سرمایه گذاری کرد.

وی بر نقش مهم دانش آموزان در اصلاح فرهنگ ها و باورهای غلط جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اتفاقات و رویداد های فردای ما بازتاب کار های امروز ما خواهد بود.

فرماندار تبریز با بیان این که با شعار دادن چیزی حل نمی شود و برای پیشبرد اهداف شعور لازم است، گفت: مدیران آینده این مملکت شما هستید، پس سواد خود را طوری افزایش دهید که در آینده شاهد مدیریت های قوی و هوشمندانه باشیم..

راستگو نسبت به مشکلات جامعه در زمینه محیط زیست اظهار نگرانی کرد و گفت:یکی از مشکلات اساسی حوزه محیط زیست عدم توجه به مصرف صحیح آب است و دغدغه اصلی ما کمبود آب نیست بلکه عدم مدیریت صحیح استفاده از آن است.

وی افزود: همچنین زباله های پلاستیکی یکی از دیگر خطر هایی است که محیط زیست را تهدید می کند و بهترین راهکار برای حل این مشکل،حمایت از کمپین نه به پلاستیک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار