با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم:

مراسم تجلیل از فرهنگیان برتر مسابقات قرآن کریم استان قم برگزار شد

قم (پانا)- با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم: مراسم تجلیل از فرهنگیان را یافته برتر به مسابقات قرآن کریم فرهنگیان کشور در استان قم برگزار و از آنان تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از فرهنگیان برتر مسابقات قرآن کریم استان قم برگزار شد

پیش از ظهر امروز، با حضور ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و جلال خدا محمدی رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش و همچنین نفرات برتر راه یافته به مسابقات قرآن و عترت کشور در استان قم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

خدامحمدی در حاشیه این مراسم بیان داشت: سومین دوره این مسابقات از چهارم لغایت هفتم تیرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش قم افزود: این مسابقات در سطح استان در چهار رشته، قرائت کل قرآن کریم، حفظ 10 جزء، سخنان امیر المؤمنین در نهج البلاغه و همچنین روش تدریس احکام برگزار و نفرات برتر آن معرفی شده اند.

در این مراسم حمزه ای نیز ابراز امیدواری کرد: که: با تفاهمی که در آینده نزدیک با بنیاد نهج البلاغه به امضاء خواهد رسید، گامی اساسی در جهت ترویج و نشر این کتاب ارزشمند در سطح مدارس خواهیم برداشت.

وی تصریح کرد: امیداوریم بتوانیم در اقدامی مشترک کتاب نهج البلاغه را جهت توزیع در بین دانش آموزان و فرهنگیان هر چه بیشتر و گسترده تر نشر و بسط دهیم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش تأکید کرد: با همت و تلاش مضائف در سال های آتی می توانیم شاهد حضور و شرکت هر چه بیشتر و گسترده تر فرهنگیان استان و استقبال آنان از این مسابقات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار