نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان برگزار شد.

سنندج(پانا)-نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان با حضور مدیر سازمان دانش آموزی کردستان در دفتر مدیر کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با نمایندگان  نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان برگزار شد.

نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان با حضور مدیر سازمان دانش آموزی کردستان در دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این نشست رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت:نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان نماینده 285 هزار دانش آموز استان کردستان باید در تصمیم سازی ها تأثیرگذار باشد؛ بنابراین ضروری است ایده ها، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده دانش آموزان را منعکس کنند.

قربانی در ادامه افزود:نماینده دانش آموزان استان کردستان باید با حضور پر شور خود برای مسئولین امید بخش باشند و آن ها را به آینده کشور دلگرم کنند.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به سوالات مطرح شده توسط نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی پاسخ داد و از آنان خواست در جلسات روسای ادارات آموزش و پرورش استان جهت انتقال پیشنهادات دانش آموزان سطح استان شرکت کنند.

در پایان این نشست قربانی با اهداءجوایز و ابلاغ حکم دانش آموزان مذکور به عنوان نماینده مجلس دانش آموزی استان کردستان و مشاور دانش آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از آنان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار