مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

همه نسبت به هم مسئول باشیم

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در اولین اتاق فکر مدیران و مشاوران آموزش متوسطه دوره دوم استان حضور یافت واعضای این جلسه مشکلات و چالش های موجود در سیستم آموزشی را مطرح کردند.

کد مطلب: ۸۳۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همه نسبت به هم مسئول باشیم

"عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ابراز خوشحالی و خرسندی داشت که توانسته است در جمع مدیران با تجربه و پر از شور و شوق حضور داشته باشد و گفت: قول داده میشود که تک تک این موضوعات پیگیری و رفع شود.

دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به موضوع ثبت نام دانش آموزان اتباع که به عنوان یکی از مشکلات بزرگ در جلسه مطرح شد بیان داشت: آموزش و پرورش استان به طور جدی به دنبال رفع این مشکل می باشد که جلساتی در رابطه با این موضوع با مقامات از استان داشته ایم و در حال پیگیری میباشد.

وی افزود : برگزاری این گونه جلسات باعث می شود تا فاصله بین اداره کل آموزش و پرورش،ناحیه ها،مدارس و حتی دانش آموزان و خانواده ها کم تر شود و این امر رتبه اول کشور را در دوره متوسطه اول از نظر آموزشی برای استان یزد رقم زده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به مشکلات و چالش های موجود و پیش روی مدیران افزود: همیشه مدیران مقصر مشکلات نیستند برای مثال دانش آموزی که در کنکور رتبه بالایی را می آورد همه او را سرزنش و ملامت میکنند در حالی که باید مشکلات اقتصادی و معیشتی را در نظر داشته باشند چالش هایی مدارس هم به همین گونه است که مشکلات ساختاری وجود دارد و باید به دنبال حل این مشکلات باشیم.

دانا فرمدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بیان داشت: مدیران مدارس ویژگی های مهمی دارند همچنین رسالت بزرگی بردوش آنها است که باید آن را به درستی انجام دهند و در همین خصوص باید هر مدیر سرلوحه کار خود را اخلاق خوش قرار دهد و ما هم همچنان نسبت به یکدیگر مسئول خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار