رقابت 497 داوطلب در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تبریز

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجانشرقی در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، از رقابت 497 داوطلب نواحی پنجگانه تبریز برای تصدی 113 پست مدیریت مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 497 داوطلب در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تبریز

جعفر پاشایی در حاشیه این بازدید گفت: این آزمون در راستای سیاست های ابلاغی و ابتکار عمل مقام عالی وزارت همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با شرکت ۴۹۷فرهنگی در ۸مرکز نواحی پنجگانه برگزار می شود و شرکت کنندگان بایستی به ۱۰۰سوال در 100دقیقه پاسخ مناسب را بدهند.

وی اظهار داشت: سوالات بصورت متمرکز کشوری طراحی و از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزشی فرهنگیان از ساعت 9 صبح تا 7 عصر برگزار خواهد شد.

پاشایی خاطر نشان ساخت: افراد داوطلب بایستی در آزمون الکترونیکی 40 درصد از مجموع نمره آزمون را کسب کنند تا بتوانند به مراحل بعدی راه یابند.

شایان ذکر است که معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی و مدیر آموزش وپرورش ناحیه چهار تبریز، مدیر کل آموزش وپرورش استان را در بازدید از محل برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تبریز همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار