کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان خوزستان: 

رسالت فرهنگیان اشاعه فرهنگ و هنر در حیطه پرورش است

شهرری(پانا)- کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان خوزستان گفت:  رسالت اصلی فرهنگیان تشویق دانش آموزان به شناخت هنر و اشاعه فرهنگ و هنر در حیطه پرورش است.

کد مطلب: ۸۳۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت فرهنگیان اشاعه فرهنگ و هنر در حیطه پرورش است

عبدالرزاق البوبالد در حاشیه برگزاری سی و ششمین دور مسابقات فرهنگی هنری کشوری در گفت و گو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران گفت: استان خوزستان در این مسابقات از اول تا کنون حضور پرشور و مستمر داشته است.
وی در ادامه یاداوری کرد: هدف آموزش و پرورش از برگزاری چنین مسابقاتی تشویق دانش آموزان به حضور در صحنه ها و گروه های اجتماعی است.
وی تربیت و تزکیه را به مسایل پرورشی و تربیتی ارجح دانست و گفت: هنر شاخه های مختلفی دارد و یکی از بارز ترین نکاتی که بابد به آن توجه شود تشویق دانش آموزان به حرکت به سمت استعداد های درونی خود می باشد.
البوبالد تاکید کرد: با تمرکز و توجه به استعداد بالقوه و تبدیل آن به یک استعداد بالفعل دانش آموز می تواند به عنوان یک فرد مفید و موفق در جامعه حصور پیدا کند.
نماینده استان خوزستان گفت: والدین نباید خواسته و گرایش خود را به فرزندان تحمیل کنند بلکه به گرایش و علاقه آنان نیز توجه کنند چرا که هر انسانی در هر جایگاه شغلی با علاقه و گرایش درونی خود فعالیت کند در آن زمینه از جهات شغلی و اجتماعی موفق خواهد بود.
وی افزود: رسالت اصلی فرهنگیان تشویق دانش آموزان به شناخت هنر و اشاعه فرهنگ و هنر در حیطه پرورش است و آموزش و پرورش نیازمند به حمایت سایر نهاد ها در پرورش حرفه ای هنرمدان است.
/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار