معاون فرمانده سپاه عاشورا: دنباله رو کارهای نو و جدید براساس نیاز دانش آموزان و معلمان باشیم

تبریز(پانا) - نشست هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی صبح امروز 30 خرداد ماه با حضور اعضا در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرمانده سپاه عاشورا:  دنباله رو کارهای نو و جدید براساس نیاز دانش آموزان و معلمان باشیم

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی صبح امروز 30 خرداد ماه با حضور معاون هماهنگ ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا، معاون فرهنگی و پرورشی، معاون آموزش متوسطه استان و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان واعضا در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

طاهر علمی در ابتدای جلسه با تاکید بر بحث هم اندیشی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، گفت: رفع مسائل و مشکلات بر اساس این مهم تعیین کننده است.

معاون فرهنگی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان تعمیم دادن بحث آزاداندیشی در بین دانش اموزان ومعلمان را خواستار شده و افزود: موضوعات بسیار مهمی از این جلسات هم اندیشی استخراج می شود که مورد پذیرش جامعه بوده و در جلسات استانداری با تایید این موضوعات بر اجرایی کردن آنها تاکید شده است.

وی با اشاره به روایتی از نهج البلاغه مبنی بر اینکه اگر به دنبال کار هستید دنبال کار نو بوده و از کارهای تکراری بپرهیزید، بیان کرد: دنباله رو بودن کارهای نو و جدید براساس نیاز دانش آموزان و معلمان٬ خروجی هیئت اندیشه ورز را به سوی عمل سوق می دهد.

عاشور اکرمی نیز در ادامه به ترویج سبک زندگی شهدا و الگو سازی آنها که از رسالت های مهم بسیج است اشاره داشته و گفت:باید در صدد تقویت اراده و فرهنگ با برنامه ریزی دقیق باشیم که سوق دادن به اقتصاد مقاومتی هدف آن باشد.

معاون آموزش متوسطه استان افزود: سند تحول بنیادین بعنوان قانون اساسی دستگاه تعلیم و تربیت با بیش از 130 راهکار به دنبال تربیت انسانی در طراز جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است در این نشست هریک از اعضا در خصوص محورها و موضوعات ۴گانه هیئت اندیشه ورز نظرات و راهکارهای خود را ارائه دادند.

یادآور می شود: هیئت اندیشه ورز از صاحب نظران و خبرگان راهبرد اندیشه ورز هستند که بر مبنای تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بسیج و تعلیم و تربیت کشورحرکت و کمک می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار