مدیر آموزش و پرورش بردسیر:

پرورش و تربیت در کنار آموزش دانش آموزان ، اهمیت بسیاردارد

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش بردسیر در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن ،عترت و نماز گفت: پرورش و تربیت در کنار آموزش دانش آموزان اهمیت بسیاردارد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پرورش و تربیت در کنار آموزش دانش آموزان ، اهمیت بسیاردارد

طی مراسمی با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش بردسیر، از دانش آموزان حائز رتبه های برتر مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن ،عترت و نماز تقدیر و تجلیل شد .

جواد ادیبی نیا مدیر آموزش و پرورش بردسیر در ابتدای این مراسم ضمن سخنا نی اظهار داشت: تجلیل ازدانش آموزانی که رتبه های برتر مسابقات فرهنگی و پرورشی را به دست آورده اند ، وظیفه ذاتی آموزش و پرورش است و و برپایی این مراسم نشان می دهد که پرورش و تربیت در کنار آموزش دانش آموزان دارای اهمیت بسیار است.

مدیر آموزش و پرورش بردسیر درادامه تصریح کرد: درحال حاضر بیشترین دغدغه ی خانواده ها ،مسائل آموزشی فرزندانشان است و در این مسیر هزینه های زیادی را نیز متحمل می شوند اما نباید آموزش دانش آموزان برتربیت آنان مقدم شود؛ بنابراین در کنار آموزش، تربیت روابط اجتماعی سالم باید اولویت تربیتی دانش آموزان باشد .

جواد ادیبی نیا افزود : امیدواریم در سال آتی نیز شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان در مسابقات و دیگر امور آموزشی و پرورشی باشیم .

گفتنی است در این مراسم از 827 نفر از دانش آموزان حائز رتبه های برتر در مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن ،عترت و نماز ، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار