تولید اپلیکیشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز

شیراز (پانا) - اپلیکشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور حضور راحت تر کاربران در این رویداد ملی، در شیراز طراحی و اجرا شد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید اپلیکیشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، این نرم افزار با هدف دست‌یابی آسان‌تر و سریع‌تر به «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» و حضور مستقیم کاربران در این جشنواره در حجم کم (13 مگابایت) و برای نصب بر روی تلفن‌همراه یا تبلت ساخته شده است.

در این اپلیکیشن تمامی اطلاعات لازم درباره این جشنواره کتابخوانی همچون فراخوان، منابع، شیوه شرکت در جشنواره و همچنین داوری و جوایز ارائه شده است علاوه بر معرفی منابع این جشنواره و ارائه خلاصه این آثار، فایل الکترونیک منابع این مسابقه نیز برای دریافت، در این نرم افزار گنجانده شده است.

معرفی پایگاه های اطلاع رسانی و شیوه های ارتباط با دبیرخانه این جشنواره از دیگر بخش های این اپلیکیشن است. همچنین کاربران می توانند با این نرم افزار به صورت مستقیم در بخش الکترونیک جشنواره ثبت نام کرده و به سؤالات مورد نظر پاسخ دهند.

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حال حاضر برای سیستم‌عامل ‌اندروید طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی www.farspl.ir دریافت نمایند.

این اپلیکیشن توسط میثم جوان بخت «رئیس اداره امور کتابخانه ها و کتابخوانی» اداره کل کتابخانه های عمومی فارس طراحی و تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار