مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان خبرداد:

ثبت نام قریب به 1500 داوطلب کنکور در منوجان

کرمان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در جلسه شورای آموزش و پرورش که با محوریت برنامه ریزی آزمون سراسری 97 برگزار شد از ثبت نام قریب به 1500 داوطلب منوجانی در این آزمون خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام قریب به 1500 داوطلب کنکور در منوجان

ابراهیم چتروز گفت: رقابت در کنکور رقابتی نسبی است و امسال همچون سالهای گذشته در 5 رشته :علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، زبان خارجه و ریاضی برگزار می شود.

وی با درخواست از مسئولان مربوطه، ادامه داد: سالن ها در سطح شهر و روستا برای پیش بینی آزمون تدارک دیده شده و نیاز است در محل برگزاری آزمون ها پزشک و آمبولانس وجود داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش افزود: تمام مرخصی ها در مدت برگزاری آزمون کنکور برای همکاران لغو و حفاظت بیش از پیش امسال از حوزه های برگزاری آزمون صورت می گیرد.

ابراهیم چتروز خبر داد: با همکاری شرکت گهر زمین تابستان امسال برای پایه های دهم و یازدهم کلاس های ارتقای آموزش صورت می گیرد و همچنین 4 هزار فرم البسه مدارس برای دانش آموزان تهیه می شود.

بر پایه این گزارش، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان منوجان با حضور امام جمعه منوجان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت و سپاه منوجان، فرمانده انتظامی شهرستان منوجان، رئیس دادگستری شهرستان، بخشداران و دیگر اعضا با محوریت برگزاری کنکور 97 در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار