مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: کار فرهنگی امری جمعی است

رشت(پانا)-مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، قانون مداری و رعایت قوانین حاکم بر مجموعه و حرکت بر مبنای آن را از مهمترین خواسته های خود از مدیران عنوان کرد و متذکر شد: کار فرهنگی امری جمعی است.

کد مطلب: ۸۳۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: کار فرهنگی امری جمعی است

نوری در مراسم معارفه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر، با اشاره به فلسفه ایجاد تغییرات در بدنه مجموعه کتابخانه های عمومی، گفت: تغییرات در سطح مدیران با رویکردهای مختلفی از جمله نارضایتی، ایجاد فضای جدید و استفاده از ایده های خلاقانه و نو انجام می پذیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مسئولیت را امانتی از سوی مردم به مدیران دانست و با بیان اینکه اگر در مدت مسئولیت خدمات ما مثبت نباشد عرصه برای ماندن نیست، اظهار کرد: اصول مدیریتی می گوید باید جابجایی صورت بپذیرد تا فضایی جدید در بدنه مجموعه ها حاکم و اثرات مثبت این تغییرات احساس شود.

وی با تمجید از عملکرد 10 ساله زهرا اخوان، در مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر از تغییر در این شهرستان به عنوان استفاده از تجربه مدیریتی وی و نیز بهره مندی از فضایی نو برای استمرار این فعالیت ها یاد کرد.

نوری، با اشاره به سه اصل مورد انتظار از مدیران برای اداره هرچه بهتر مجموعه، قانون مداری، عدالت محوری و نگاه حرفه ای را از مهمترین این انتظارات برشمرد و عنوان کرد: نباید در فضای جدید حاکم در حق افراد تبعیض روا شود، زیرا اصل عدالت محوری مهمترین رکن در اصل مدیریت است.

این مسئول فرهنگی، همچنین نگاه حرفه ای و توجه به شایستگی های افراد در انجام امور را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه باید درک کنیم که در یک مجموعه با منابع مالی، انسانی و جایگاه حقوقی فعالیت می کنیم و باید در چارچوبی مشخس بدون در نظر گرفتن سن و جنس و گرایش سیاسی افراد به فعالیت بپردازیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، همچنین قانون مداری و رعایت قوانین حاکم بر مجموعه و حرکت بر مبنای آن را از مهمترین خواسته های خود از مدیران عنوان کرد و متذکر شد: کار فرهنگی امری جمعی است و لذا از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر می خواهم همچون گذشته به رئیس جدید این شهرستان کمک کنند.

زهرا اخوان، رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر، با قدردانی از حمایت و همیاری کلیه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان، دستاورد حضور خود در رشد فضای مطالعاتی شهرستان رودسر را ایجاد 3 باب کتابخانه عمومی عنوان کرد و از پیشرفت 70 درصدی پروژه در حال احداث کتابخانه عمومی واجارگاه به دست خیر کتابخانه ساز خبر داد.

محمدحسین موقری میانده طی حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار