از مدال آوران همدانی مسابقات جهانی پیوند اعضا تجلیل شد

همدان (پانا) - مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی پیوند اعضا برگزار شد و در این مراسم از چهار قهرمان همدانی نیز تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
از مدال آوران همدانی مسابقات جهانی پیوند اعضا تجلیل شد

آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور در مسابقات جهانی پیوند اعضا با حضور فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در تهران برگزار شد.
در این مراسم از ۴۲ ورزشکار و مربی که در ۱۰ رشته ورزشی موفق به کسب ۴۹ مدال در مسابقات جهانی پیوند اعضا شده بودند، تقدیر به عمل آمد.
در مراسم مذکور علاوه بر فاطمه هاشمی رییس فدراسیون، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند.
از دیگر مهمانان حاضر در این آیین می توان به سیدمحمد شروین اسبقیان مدیر کل دفترامور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیر و کمان و سید حمید سجادی قهرمان اسبق دو و میدانی ایران اشاره کرد.
در این مراسم از مصطفی آزمرد، معصومه برجی، الهام محمدی تقدیر و بهاره بیگی که در مسابقات جهانی مالاگا اسپانیا صاحب مدال طلا شدند تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است ورزشکاران مرد و زن پیوند اعضای ایران در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ اسپانیا موفق به کسب ۴۹ مدال - ۱۷ طلا، ۱۸ نقره و ۱۴ برنز در رشته های دوومیدانی، تنیس روی میز، پتانک، بدمینتون، دارت، شنا، بولینگ، اسکواش، دوچرخه سواری و پدل شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار