دوره آموزشی آموزگاران تربیت بدنی با شرکت بیش از 3 هزار نفر در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: بر گزاری دوره آموزشی آموزگاران پایه درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی یک طرح ویژه است که با حضور بیش از 3 هزار نفر و همزمان با سراسر کشور در استان اجراء می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی آموزگاران  تربیت بدنی با شرکت بیش از 3 هزار  نفر در آذربایجان غربی برگزار می شود

ولی حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و توانمند سازی نیروی انسانی و افزایش دانش و آگاهی آموزگاران پایه بمنظور تدریس مطلوب و کیفی درس تربیت بدنی در مدارس استان بوده و با اجرای دوره آموزشی آموزگاران پایه ، آموزگاران پایه، با علم روز تربیت بدنی و نحوه تدریس درس و طرح درس تربیت بدنی آشنا می شوند تا بتوانند یک ساعت درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی را به نحوه احسن و مفید اجراء نمایند .

معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: این دوره آموزشی با شرکت 3هزار و 474 نفر از آموزگاران غیر درس تربیت بدنی برگزار خواهد شد و مدرسین مجرب تربیت بدنی استان تدریس این دوره را بر عهده خواهند داشت .

وی با بیان اینکه این دوره تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد؛ ادامه داد: در مرحله اول این طرح ابتدا ء همه معلمان زیر بیست سال مدارس ابتدایی با الویت مدارس دخترانه ، در کلاس‌های اول، دوم و سوم تحت پوشش قرار می‌گیرند .

گفتنی است این دوره آموزشی 40ساعته ویژه پایه اول تا سوم ابتدایی با الویت آموزگاران دختران در راستای جبران کمبود نیروی متخصص تربیت بدنی تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار