معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

زمان برگزاری آزمون« انتخاب و انتصاب مدیران مدارس »اعلام شد

بجنورد (پانا)-معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی درباره تاریخ و ساعت برگزاری این آزمون گفت: این آزمون تحت عنوان " طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس " راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه از طریق سامانه LTMS.medu.ir برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری آزمون« انتخاب و انتصاب مدیران مدارس »اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به نقل از رابط خبری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی قنبرعلی خوش آینه گفت:مرحله اول پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که با تأیید و تأکید وزیر آموزش‌وپرورش، گامی مؤثر در راستای استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی است، با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: در این مرحله بیش از 356 نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند .

خوش آینه گفت: برگزاری آزمون که برای اولین بار برگزار می‌شود، به‌صورت حضوری و الکترونیکی بوده و این کار توسط مرکز نیروی انسانی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد،

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی است.

وی در ادامه افزود: تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب مورد تأیید قرارگرفته، با حضور در پایگاه آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور وارد سامانه شده و نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام می‌نمایند. کسب حداقل ۴۰ درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد:این آزمون به صورت هم زمان در هنرستان های محمودیه ،امام خمینی ،عارف وسید جمال راس ساعت 9 صبح برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار