مدیر کل امور زنان آموزش و پرورش: به دنبال تحقق سهم 30 درصدی زنان هستیم

تهران (پانا) - مدیرکل امور زنان آموزش و پرورش در افتتاحیه گردهمایی مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به بخشنامه دولت در مورد به‌کارگیری زنان در پست‌های مدیریتی، از پیگیری برای تحقق سهم سی‌درصدی زنان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور زنان آموزش و پرورش: به دنبال تحقق سهم 30 درصدی زنان هستیم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، فرحناز مینایی‌پور در گردهمایی کشوری مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش به برنامه‌های دفتر امور زنان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ما برای این دوره افزایش کمی تعداد مدیران زن در وزارت آموزش‌وپرورش است که با توجه به سخنان رهبری و دکتر روحانی تهیه‌شده است.

در ادامه وی آماری از سهم مدیریتی زنان در مراتب مختلف را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم در این دوره در برخی از مراتب توانسته‌ایم رشد خوبی داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم با تعریف دوره‌های آموزشی و بالا بردن توانایی‌های مدیریتی زنان راه را برای رسیدن به دستور رییس جمهور برای استفاده سی‌درصدی از زنان برای سطوح مختلف مدیریتی هموار کنیم.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش گفت: اکنون 6 درصد از مدیران آموزش‌وپرورش زن هستند که آقای وزیر گفته‌اند در برنامه‌ای دوساله این سهم به بیست درصد خواهد رسید. تمام زنان باید تلاش کنند که این سهم به‌خوبی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار