ساخت مستند زندگی و نحوه تبلیغ روحانیون مستقر با هدف روشنگری افکار عمومی

کرج (پانا) -  مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ساخت مستند زندگی و نحوه تبلیغ روحانیون مستقر را یکی از اقدامات ماندگار سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه برشمرد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت  مستند زندگی و نحوه تبلیغ روحانیون مستقر با هدف روشنگری افکار عمومی

سیدعباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، ضمن تقدیر از رییس سازمان تبلیغات اسلامی در همکاری برای ساخت برنامه مستند نحوه زندگی و تبلیغ روحانیون مستقر سراسر کشور، این اقدام را یکی از راهبردی ترین اقدامات روابط عمومی سازمان در عرصه رسانه برشمرد.

این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: شناخت اخلاق و رفتار یک روحانی توسط مردم می تواند در جذب مخاطب به ارزش ها و شعائر دینی اثرگذار باشد.

وی ساخت و تولید مستند این روحانیون، ساده زیستی، نحوه تعامل یک روحانی با مردم، تحمل سختی و مشقت تبلیغ در بعضی از مناطق محروم را نشان از عزم راسخ این سفیران تبلیغی در نهادینه کردن آموزه ها و شعائر دینی برشمرد.

مسعودی با اشاره به اینکه در استان البرز زندگی و نحوه تبلیغ روحانی از شبکه یک سیما به تصور کشیده شد، گفت:روحانیون مستقر البرز علاوه بر اقدامات فرهنگی دینی در زمینه اشتغال زایی نسل جوان و رفع معضلات روستاها نقش مهم و موثری را ایفا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اضافه کرد: بعضی از مردم اطلاع کافی از نحوه زندگی و معیشت روحانیون و تحمل صبر و مشقت آنها ندارند و به تأسی از رسانه های دشمن دچار کج اندیشی می شوند که این اقدام سازمان تبلیغات اسلامی در روشنگری افکار عمومی نیز اثر گذار بوده است.

وی در پایان گفت: باید با بهرگیری از امکانات موجود مفاهیم دینی را در بین آحاد جامعه گسترش داده و اقدامات دشمنان اسلام و قرآن را در راستای بدبین کردن مردم نسبت به فعالان عرصه فرهنگی خنثی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار