حضور زنان در عرصه های مختلف، آینده جامعه را تضمین می کند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که حضور زنان در عرصه های مختلف، آینده جامعه را تضمین می کند، ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد حضور چشمگیرتر زنان در صحنه های مختلف و نقش آفرینی آنها در جهت اعتلای نظام باشیم.

کد مطلب: ۸۳۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور زنان در عرصه های مختلف، آینده جامعه را تضمین می کند

محمد پورداود در گردهمایی کشوری مدیران و مشاوران زن آموزش و پرورش رویکرد این گردهمایی را توان افزایی و ارتقای نقش و جایگاه زنان ذکر کرد و گفت: در این گردهمایی 117 نفر از مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش و پرورش حضور دارند.

پورداود در ادامه با بیان این که زنان از گذشته های دور شاهد ستم های فراوان بر خود بوده اند، اظهار کرد: تاریخ ملل بیانگر این ظلم و ستم های فراوان است.

وی با اشاره به جایگاه زن در اسلام، گفت: از دیدگاه قرآن کریم زن به همان اندازه که در اجتماع وظایف سنگینی دارد، حقوق قابل توجهی را نیز دارا می باشد.

پورداود با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش زنان در صحنه های مختلف جامعه حیاتی شد، افزود: نقش موثر زنان به عنوان پشتیبانان جنگ در دوران دفاع مقدس بارز و آشکار بود.

وی با اشاره به توان افزایی و ارتقای نقش و جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: در دولت دوازدهم حدود 10 درصد از زنان در داخل کابینه دولت فعال شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار