سرپرست فرمانداری اهوازخبر داد:

اختصاص بیش از 105 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای و توسعه متوازن کشور به شهرستان اهواز

اهواز (پانا) -سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز از اختصاص بیش از 105 میلیارد تومان اعتباراستانی از ردیف های اعتباری تملک دارایی های سرمایه ای و توسعه متوازن کشور در سال 97 به این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از 105 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای و توسعه متوازن کشور به شهرستان اهواز

نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه در سال 97 بیش از 105 میلیارد تومان اعتبار استانی از ردیف های اعتباری تملک دارایی های سرمایه ای و توسعه متوازن کشور دریافت خواهد کرد، گفت:رویکرد تصویب بودجه امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی پرژه های بازدیدهای دکتر شریعتی استاندار خوزستان از مناطق مختلف شهرستان خواهد بود.

وی گفت: اعتبارات در بیش از 20 فصل اعتباری توزیع شده است و بیش از 40دستگاه اجرایی درسال جاری از این اعتبارات برخوردار خواهند شد.خون میرزایی ادامه داد: در بین فصول اعتباری بیشترین اعتبار تصویب شده به فصل حمل و نقل اختصاص یافته است ودر بین دستگاه های اجرایی نیز بیشترین اعتبار تخصیص یافته به دستگاه اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تخصیص یافته است.

خون میرزائی گفت: دستگاه های اجرایی در چارچوب ضوابط و مقررات قانون بودجه و با رعایت صرفه جویی و تکیه بر تامین نیازمندی ها از تولیدات داخلی،پروژه های خود را اجرا کنند.

وی در پایان به وضعیت حوزه های مختلف شهرستان اهواز اشاره کرد و برپیگیری و رفع و مشکلات این شهرستان بویژه مشکلات آب ،برق و ورزش در روستاها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار