بازیکن تراکتورسازی: بازی مقابل اسپانیا خیلی سخت است

امیدوارم با تلاش بچه ها بتوانیم مساوی کنیم

تبریز (پانا)- بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی مقابل اسپانیا خیلی سخت و بچه های تیم ملی باید با تمام جدیت بازی کنند  تا انشاالله بتوانیم در مقابل این تیم نتیجه مساوی را بگیریم.

کد مطلب: ۸۳۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازیکن تراکتورسازی: بازی مقابل اسپانیا خیلی سخت است

احسان پهلوان در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی در تیم حاکم است و چند روز دیگه هم تمرین داریم و بعد به یک اردوی خارجی می رویم.

وی افزود: به امید خدا این فصل بهتر از فصل های قبل بازی خواهیم کرد اما به هواداران قول قهرمانی نمی دهیم ولی قول این را می دهیم که تمام تلاش و سعیمان را می کنیم تا بهرین بازی ممکن را برای پرشور ها انجام دهیم.

بازیکن تراکتورسازی ادامه داد: بازیکنان خوبی را جذب کردیم و تمام بازیکنانی را که خریدیم اکثرا سابقه بازی در تیم ملی را دارند و یکی بهتر از دیگری است.

پهلوان گفت: محمد ایرانپوریان و مهدی کیانی از اسطوره های باشگاه تراکتور سازی بودند من هم افتخار این را داشتم که نیم فصل در کنار این ستاره ها بازی کنم و از وقتی که به تیم تراکتور پیوستم دیدم که این بایکنان چقدر آدم های بزرگی هستند و الان هم برایشان آرزوی موفقیت در تیم جدیدشان می کنم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت:بچه های تیم ملی واقعا سنگ تمام گذاشتد، من هم کمتر بازی دیده بودم که یک تیم آنقدر با تمام وجود و با تمام انگیزه بازی کنند آن همدر مقابل تیمی مثل مراکش که جزء تیم های خوب جام جهانی هست و بسیار تیم قابل احترامی هست اما بازی مقابل اسپانیا خیلی سخت است و باید با تمام جدیت بازی کنند تا انشاالله بتوانیم در مقابل این تیم نتیجه مساوی را بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار